assalamualaikum...........halu halu,,,,,yuhuuu enibadi ome???
hahaha adoii gila lama aku x hapdet ekk...smpi cm lupe eh aku ada blog la!!awat hang loklak sgt lynda oiiii.........standard le kan faktor usia memainkan peranan nye.....sejajar ngn perkembangan ekonomi semasa GST here n there....hahahhaha sengall
OK.......xtau mula mana...tp cm dh nk balik semangat nk mencoret tp seloli la kan..kalo aku taboq hrni sume mana idea mau perah weii....
Sbnrnye hrni las day aku duk tepacak kat umah....2 weeks more unpaid leave aje gile..org kata aku dh kaya amik unpaid leave..or aku bokak bazar taim2 pose ni....rajin polak la kan..... Tp bilamana hati telah hitam (kakakkaka ) makanye ada lak aku kesah kan ttg unpaid leave (even sosak gak le tanpa gaji) janji hati senang.....mls betekak ngn bos yg ala2 suam2 kuku sengal dia....
Arghh 2 weeks aku gunakan masa jaga kepentingan 200% anak2 ngn en hasben....wahh kelass kan monyinye tu....tp btl la...penat sbnrnye jd hauswife ni....lbh bak koje sbb ada masa rehat borak2 jap....ni penuh ceklist time to time....tp alhamdulillah aku besyukur ni la masanye aku rasa nikmat tersebut...
Rajin tau bila cotii....gugel itu ini masak itu ini....(kowang sh x caya kan, muke cm aku wat cenggitu?!)................betol beb .percayalahhhh aku isteri luobiasa.....
Eh eh dh kol 11 ni....ok2 nnti aku smbg merepek lain kali sbb nk siapkan anak g sek..(tgk betapa supermamanyekau kan?)...ihihihi biasalah stok2 ibu misali katakan.....
kowang tau x..............aku kangen bangat sama kowang ...makanyaaa jg diri hiasi peribodi ye!!!
Il always luv uolss #MummyEzlyn
No comments:
Post a Comment